11/03/2022
«15 ΛΕΠΤΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ» ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΧΡΙΣΤΟΓΕΡΟΥ
Ένα χρήσιμο βιβλίο για να ενισχύσετε τη συγκέντρωση των μαθητών σας
Αγαπητοί εκπαιδευτικοί,
Επικοινωνούμε μαζί σας καθώς πρόσφατα κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις μας το νέο βιβλίο δραστηριοτήτων της Κατερίνας Χριστόγερου με τίτλο 15 λεπτά συγκέντρωση – Φύλλα δραστηριοτήτων για την ενίσχυση της προσοχής. Πρόκειται για ένα βιβλίο που απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες ειδικής αγωγής, κυρίως όμως σε παιδιά από 4 ετών που χαίρονται να μαθαίνουν και να δημιουργούν μέσα από το παιχνίδι, τη ζωγραφική και το ταξίδι στη φαντασία. Ένα απολαυστικό βιβλίο με έγχρωμη εικονογράφηση και ευχάριστες δραστηριότητες για την άσκηση των δεξιοτήτων των μικρών παιδιών. Οι δραστηριότητες αυτές τα βοηθούν ώστε να βελτιώσουν τη συγκέντρωσή τους και να ενισχύσουν την προσοχή τους.
Επικοινωνούμε μαζί σας καθώς πρόσφατα κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις μας το νέο βιβλίο δραστηριοτήτων της Κατερίνας Χριστόγερου με τίτλο 15 λεπτά συγκέντρωση – Φύλλα δραστηριοτήτων για την ενίσχυση της προσοχής. Πρόκειται για ένα βιβλίο που απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες ειδικής αγωγής, κυρίως όμως σε παιδιά από 4 ετών που χαίρονται να μαθαίνουν και να δημιουργούν μέσα από το παιχνίδι, τη ζωγραφική και το ταξίδι στη φαντασία. Ένα απολαυστικό βιβλίο με έγχρωμη εικονογράφηση και ευχάριστες δραστηριότητες για την άσκηση των δεξιοτήτων των μικρών παιδιών. Οι δραστηριότητες αυτές τα βοηθούν ώστε να βελτιώσουν τη συγκέντρωσή τους και να ενισχύσουν την προσοχή τους.
15 λεπτά συγκέντρωση – Φύλλα δραστηριοτήτων για την ενίσχυση της προσοχής
Κατερίνα Χριστόγερου
Εικονογράφηση: Ουρανία Λυμπεροπούλου
Σελίδες: 88 / Τιμή: 9,90 €
Το βιβλίο περιλαμβάνει φύλλα με σύντομες και απλές δραστηριότητες που καλλιεργούν:
• Την οπτική διάκριση,
• την ακουστική αντίληψη,
• τη μνήμη,
• την αντίληψη των χωρικών σχέσεων και του προσανατολισμού.
Στις τελευταίες σελίδες του βιβλίου δίνονται ιδέες για κατασκευές και παιχνίδι.
Πώς μπορούμε να καλλιεργήσουμε την ικανότητα συγκέντρωσης-προσοχής;
Η ειδική παιδαγωγός Στέλλα Χουρχούλη, που προλογίζει το βιβλίο, μοιράζεται μαζί μας ορισμένες ιδέες.
«Η προσοχή είναι η ικανότητα του παιδιού να εστιάζει και να συγκεντρώνεται σε ένα ερέθισμα για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Καθώς το παιδί μεγαλώνει, αυξάνεται και ο χρόνος διατήρησης της προσοχής του σε ένα ερέθισμα.
Τα ερεθίσματα που αφορούν τη μάθηση λαμβάνονται κυρίως μέσω της οπτικής και της ακουστικής διόδου. Το επίπεδο της συγκέντρωσης-προσοχής σε ένα ερέθισμα επηρεάζεται άμεσα από τον ρυθμό επεξεργασίας. Όσο πιο γρήγορα φιλτράρονται τα πολλαπλά ερεθίσματα που εισέρχονται στον εγκέφαλο, τόσο πιο γρήγορη είναι η απόκριση του παιδιού. […]
Τα παιδιά με μειωμένη συγκέντρωση-προσοχή χρειάζονται τη βοήθειά μας, για να μάθουν να εστιάζουν και να μη χάνονται στο πλήθος των πληροφοριών.
Έτσι, οι γονείς μπορούν να εμπλέκουν τα παιδιά στις καθημερινές ρουτίνες του σπιτιού. Για παράδειγμα:
Κατερίνα Χριστόγερου
Εικονογράφηση: Ουρανία Λυμπεροπούλου
Σελίδες: 88 / Τιμή: 9,90 €
Το βιβλίο περιλαμβάνει φύλλα με σύντομες και απλές δραστηριότητες που καλλιεργούν:
• Την οπτική διάκριση,
• την ακουστική αντίληψη,
• τη μνήμη,
• την αντίληψη των χωρικών σχέσεων και του προσανατολισμού.
Στις τελευταίες σελίδες του βιβλίου δίνονται ιδέες για κατασκευές και παιχνίδι.
Πώς μπορούμε να καλλιεργήσουμε την ικανότητα συγκέντρωσης-προσοχής;
Η ειδική παιδαγωγός Στέλλα Χουρχούλη, που προλογίζει το βιβλίο, μοιράζεται μαζί μας ορισμένες ιδέες.
«Η προσοχή είναι η ικανότητα του παιδιού να εστιάζει και να συγκεντρώνεται σε ένα ερέθισμα για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Καθώς το παιδί μεγαλώνει, αυξάνεται και ο χρόνος διατήρησης της προσοχής του σε ένα ερέθισμα.
Τα ερεθίσματα που αφορούν τη μάθηση λαμβάνονται κυρίως μέσω της οπτικής και της ακουστικής διόδου. Το επίπεδο της συγκέντρωσης-προσοχής σε ένα ερέθισμα επηρεάζεται άμεσα από τον ρυθμό επεξεργασίας. Όσο πιο γρήγορα φιλτράρονται τα πολλαπλά ερεθίσματα που εισέρχονται στον εγκέφαλο, τόσο πιο γρήγορη είναι η απόκριση του παιδιού. […]
Τα παιδιά με μειωμένη συγκέντρωση-προσοχή χρειάζονται τη βοήθειά μας, για να μάθουν να εστιάζουν και να μη χάνονται στο πλήθος των πληροφοριών.
Έτσι, οι γονείς μπορούν να εμπλέκουν τα παιδιά στις καθημερινές ρουτίνες του σπιτιού. Για παράδειγμα:
- Να ξεχωρίσουν τα βρόμικα από τα καθαρά ρούχα, να ξεχωρίσουν τα λευκά, τα χρωματιστά και τα σκούρα ρούχα.
- Να γεμίσουν και να αδειάσουν το πλυντήριο πιάτων. Να ταξινομήσουν τα μαχαιροπίρουνα, τα πιάτα και τα ποτήρια.
- Να παίζουν μαζί με τα παιδιά τους.
- Να δημιουργούν έναν δικό τους κώδικα επικοινωνίας κατά τον οποίο αντικαθιστούν όλα τα φωνήεντα με το α, π.χ. στη φράση: «θέλω να φάω παγωτό»: «θάλα να φάα παγατά».
- Να προτρέπουν το παιδί πριν από την έναρξη της μελέτης να λύσει κάποιο σταυρόλεξο, κρυπτόλεξο ή εικόνες με διαφορές.
- Να αποφεύγουν τη χρήση των οθονών.