×

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.

{{item.custom_attributes.author}}
Ποσότητα: {{item.quantity}}
{{item.total_price}} {{item.total_discounted_price}}
×
Υποσύνολο:
{{order.discounted_cost}}
Έκπτωση Προσφοράς:
{{order.promo_discount}}
Έκπτωση Κουπονιού:
{{order.extra_discount}}
Κόστος Αποστολής:
{{order.shipping_cost}}
Επιβάρυνση Πληρωμής:
{{order.payment_cost}}
ΣΥΝΟΛΟ:
{{order.final_cost}}
{{ product.title }}
{{ product.custom_attributes.author }}
{{ product.price }} {{ product.discounted_price }}
×
×
ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΜΟΥ ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ ΤΑ EBOOKS ΜΟΥ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ
ΤΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ
28/06/2022
ΤΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ
Οι άνθρωποι των εκδόσεων ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ γράφουν δυο λόγια για τα αστυνομικά που διάβασαν τη σεζόν που πέρασε και σας συνιστούν ανεπιφύλακτα!

Περίμενα το δεύτερο βιβλίο της Romy Hausmann με ανυπομονησία από τη στιγμή που διάβασα την τελευταία σελίδα του συγκλονιστικού ντεμπούτου της με τίτλο Καλό μου παιδί. Και δεν με απογοήτευσε. Στο Η Μάρτα κοιμάται βρήκα ένα σφιχτοδεμένο θρίλερ που δεν μπόρεσα να αφήσω από τα χέρια μου τα τρία βράδια που μου πήρε να το διαβάσω. Η συγγραφέας εναλλάσσει πρωτοπρόσωπες και τριτοπρόσωπες αφηγήσεις με έντονα φορτισμένες επιστολές και ο αναγνώστης, που στο πρώτο μέρος του βιβλίου προσπαθεί να βάλει σε σειρά τα κομμάτια του παζλ και να καταλάβει ποιος είναι ποιος, αγωνιά, εκπλήσσεται, νιώθει ότι βρήκε τη λύση αλλά και πάλι διαψεύδεται. Έτσι δεν ξεχωρίζει ένα καλό θρίλερ που σε κάνει για λίγο να ξεχνάς τη ζωή σου και να χάνεσαι στο σασπένς μιας φανταστικής ιστορίας; Tώρα πια, έχοντας βάλει στη βιβλιοθήκη και το δεύτερο βιβλίο της, αναμένω την επόμενη συνάντηση με την πένα της Romy Hausmann το 2023 όταν θα κυκλοφορήσει το –ακόμα καλύτερο λένε– βιβλίο της με τίτλο Perfect Day!
Ελένη Παπαγεωργίου, Eκδότρια

Προσοχή! Μην ξεκινήσετε αυτό το βιβλίο, αν δεν έχετε αρκετό χρόνο μπροστά σας! Εφόσον μπείτε στον κόσμο του Hans Rosenfeldt, το φετινό καλοκαίρι δεν θα µοιάζει µε κανένα άλλο. Το Σκληρό καλοκαίρι είναι τόσο σκοτεινό και άγριο, όσο ευφυές και κινηματογραφικό. Ο δηµιουργός του «The Bridge» φαίνεται να γνωρίζει καλά πώς να δημιουργεί εξαίσιους χαρακτήρες και μας παρασύρει σε μια περιπέτεια μεγάλων διαστάσεων. Στο κεντρικό φόντο, η Χαπαράντα, μια απόµερη βορινή πόλη της Σουηδίας που αποκτά βασικό ρόλο καθώς τυλίγει στις αγκάλες της καλά κρυμμένα μυστικά και βάναυσες αλήθειες. Η υπόθεση είναι συναρπαστική και το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όσους αγαπούν τα police procedurals: Όταν ανθρώπινα λείψανα βρίσκονται στο στοµάχι ενός νεκρού λύκου, η Χάνα ξέρει ότι αυτό το καλοκαίρι δεν θα κυλήσει ομαλά. Τα λείψανα σύντοµα οδηγούν σε µια αιµατηρή δοσοληψία ναρκωτικών στα σύνορα µε τη Φινλανδία. Μέσα σε λίγες µονάχα µέρες, η ζωή στη Χαπαράντα έρχεται τα πάνω κάτω – και η Χάνα έρχεται αντιµέτωπη µε το παρελθόν της. Αυτή η ιστορία θα μείνει στο μυαλό σας για πολύ καιρό!
Μικαέλα Κόλλια, Social Media Editor

Από τις πρώτες σελίδες του βιβλίου Αίμα στις στάχτες, ένιωσα σαν να γνώριζα ήδη τον αντισυμβατικό ντετέκτιβ Δημήτρη Κανιάρη, σαν να έχουμε «περπατήσει» στους ίδιους δρόμους του κέντρου της Αθήνας, με τους ίδιους ήχους και τις γνωστές κακοτοπιές. Με την ιδιαίτερα άμεση γραφή, τους ζωντανούς και σύγχρονους διαλόγους ο Χρήστος Γιαννάκενας με παρέσυρε στη γρήγορη εξέλιξη της πλοκής, τόσο που δεν ήθελα να αφήσω το βιβλίο. Ο «ήρωάς» μας αναλαμβάνει την εξιχνίαση ενός φόνου χωρίς πτώμα, για να μπλεχτεί τελικά στα δίχτυα ενός ισχυρού κυκλώματος διαφθοράς. Οι συνέπειες όμως της σχεδόν αυτόδικης ανάμειξής του θα τον φέρουν αντιμέτωπο με το βαθύτερό του τραύμα. Η συμπεριφορά του, παρ’ ότι απόλυτη και αποφασιστική απέναντι στην αδικία και τη διαφθορά, είναι ταυτόχρονα δοτική και υποταγμένη στους ανθρώπους που στάθηκαν πλάι του. Αν και μυθιστόρημα απόλαυσα ιδιαίτερα και τις διακριτικές αναφορές στην ελληνική πραγματικότητα των τελευταίων ετών, που μας προβληματίζει. Εσείς πόσο μακριά θα φτάνατε για να επουλώσετε μια βαθιά πληγή του παρελθόντος;
Χριστίνα Λιτσαρδοπούλου, E-shop support

Το Οχτώ ντετέκτιβ είναι το πρώτο βιβλίο του Alex Pavesi. Ένα μυθιστόρημα στο οποίο μπλέκονται με μαεστρία η τέχνη του μυστηρίου και η επιστήμη των μαθηματικών. Μια επιμελήτρια, η Τζούλια Χαρτ, και ένας συγγραφέας αστυνομικής λογοτεχνίας και καθηγητής μαθηματικών, ο Γκραντ Μακάλιστερ, συζητούν για τις ιστορίες που ο δεύτερος έγραψε πριν από 30 χρόνια. Ιστορίες που θυμίζουν αισθητικά τα έργα της Αγκάθα Κρίστι. Τα διηγήματα που έγραψε ο Μακάλιστερ είναι συνολικά επτά. Η όγδοη και πιο ανατρεπτική ιστορία, όμως, είναι αυτή που διαδραματίζεται μεταξύ των δύο βασικών πρωταγωνιστών. Φτάνοντας στο τέλος της, αποκαλύπτονται μυστικά που δύσκολα κάποιος θα μπορούσε να μαντέψει. Το σπουδαιότερο χαρακτηριστικό του βιβλίου είναι οι συζητήσεις και οι αναλύσεις των δύο πρωταγωνιστών σχετικά με τις ιστορίες που διαβάζουν. Η κάθε ιστορία αποδομείται σε βάθος, καταλήγοντας έτσι στους βασικούς κανόνες που διέπουν ένα αστυνομικό μυθιστόρημα. Κανόνες που αφορούν τα κύρια συστατικά μια ιστορίας μυστηρίου: τους υπόπτους, τα θύματα, τους ντετέκτιβ και τους δολοφόνους. Σας φαίνεται βαρετό; Κι όμως! Ο συνδυασμός της απόλαυσης της λογοτεχνικής ανάγνωσης με τη μελέτη της (αγαπημένης) αστυνομικής λογοτεχνίας ως είδος θα ενθουσιάσει κάθε φανατικό αναγνώστη αστυνομικών μυθιστορημάτων.
Σοφία Μεσσήνη, Τμήμα Επικοινωνίας

Ελάτε να γνωρίστε τη Μόλι, μια ιδιαίτερη και ξεχωριστή ηρωίδα. Όλα ξεκινάνε όταν βρίσκει έναν μεγιστάνα νεκρό στο κρεβάτι του και από βασική μάρτυρας γίνεται η βασική ύποπτη για τον φόνο του. Και από εκεί που κανείς δεν την πρόσεχε και ήταν σχεδόν ανύπαρκτη, όλοι οι προβολείς πέφτουν πάνω της. Η λύση του μυστηρίου θα φέρει τα πάνω κάτω στον άλλοτε τακτοποιημένο κόσμο της και τίποτα πλέον δεν θα είναι το ίδιο. Η Μόλι μάς προσκαλεί να διερευνήσουμε μαζί της τι σημαίνει να είσαι ίδιος και ταυτόχρονα ολότελα διαφορετικός. Μια πολύ δυνατή ιστορία, ένα μυστήριο κλειδωμένου δωματίου με πολλές ανατροπές και χιούμορ. Η καμαριέρα είναι ένα βιβλίο που θα σας κάνει να χαμογελάσετε και μια ηρωίδα που σίγουρα θα θυμάστε για καιρό. Η Nita Prose στο πρώτο της μυθιστόρημα μας καλωσορίζει στο ξενοδοχείο Ρίτζενσι Γκραντ και δημιουργεί μια ιστορία γεμάτη μυστήριο με απροσδόκητη τροπή.
Αγγελική Μποζίκη, Trade Marketing

«Ένα αστυνομικό με πρωταγωνίστρια ένα δεκατριάχρονο κορίτσι; Ενδιαφέρον ακούγεται…»
Αυτή ήταν η σκέψη μου όταν διάβασα την υπόθεση του μυθιστορήματος του πρωτοεμφανιζόμενου στον ελληνικό εκδοτικό χώρο Βρετανού Chris Whitaker. Και η αμέσως επόμενη: «“We begin at the end” πρωτότυπος τίτλος, ιντριγκαδόρικος, πάμε να δούμε τι εννοεί». Επιφυλακτική απέναντι σε κάθε νέο βιβλίο που χαρακτηρίζεται «Το θρίλερ της χρονιάς», «Το βιβλίο που πρέπει να διαβάσετε φέτος» κ.λπ., ξεκίνησα να διαβάζω αυτό που θα έφτανε στα ράφια ως Αρχίζουμε από το τέλος. Σε καμία περίπτωση δεν περίμενα να συγκινηθώ τόσο πολύ, να ταυτιστώ με το δεκατριάχρονο αυτό κορίτσι, την «παράνομη» Ντάτσες Ντέι Ράντλεϊ, με το οποίο δεν έχω κανένα κοινό, να αγωνιώ για την τύχη του μικρού της αδερφού Ρόμπιν, να εύχομαι να μπορούσα να μπω στις σελίδες του βιβλίου για να προστατεύσω αυτά τα δύο παιδιά που παλεύουν να επιβιώσουν σε έναν κόσμο μεγάλων που το μόνο που τους έχει δείξει είναι το σκληρό του πρόσωπο. Έγκλημα; Υπάρχει! Αγωνία; Να φάνε και οι κότες του παππού Χαλ που τόσο αγαπάει ο Ρόμπιν. Παράνομοι; Αρκετοί για να γεμίσουν μια πόλη και μια φυλακή. Πόθος για εκδίκηση; Φυσικά! Ανάγκη για εξιλέωση; Δεν θα μπορούσε να λείπει! Αλκοολισμός; Μαύρο χρήμα; Εκβιασμοί; Το δίχως άλλο! Επειδή, όμως, γι’ αυτό το βιβλίο μπορώ να μιλάω για πάντα, κάπου εδώ θα σταματήσω λέγοντας μόνο αυτό: Δεν είναι το αστυνομικό της χρονιάς, δεν είναι το θρίλερ της χρονιάς! Είναι το Κάτι Άλλο της χρονιάς και όχι μόνο! Αν δεν το έχετε διαβάσει ως τώρα, κάντε τη χάρη στον εαυτό σας και ακολουθήστε την Ντάτσες σε ένα καλοκαιρινό road trip κάτω από τον καυτό ήλιο της Αμερικής που θα σας μείνει αξέχαστο!
Νάντη Σακκά, Υπεύθυνη έκδοσης αστυνομικών βιβλίων

Η Χρύσα Σπυροπούλου επιστρέφει με ένα καταιγιστικό αστυνομικό μυθιστόρημα που διαδραματίζεται αυτή τη φορά στο κλεινόν άστυ με δύο δολοφονίες να τοποθετούνται στο επίκεντρο της υπόθεσης και την αστυνόμο Γεωργίου να αναζητά τους ενόχους και μια πιθανή διασύνδεσή τους. Η ακολουθία του κακού ξεχωρίζει καθώς συνιστά το πρώτο αστυνομικό μυθιστόρημα που όχι μόνο διαδραματίζεται σε παρόντα χρόνο, αλλά επιτυγχάνει να εντάξει τη συλλογική συνθήκη της πανδημίας και των απότοκων περιορισμών της στην ατμόσφαιρα και τις συμβολικές προεκτάσεις του εν λόγω λογοτεχνικού είδους. Η πανδημία, ένας αθέατος εχθρός που μας οδήγησε σε μια διαρκή συνθήκη κοινωνικής αποστασιοποίησης, επιφυλακής και φόβου, αποτελεί το μεγάλο κάδρο που πλαισιώνει δύο δολοφονίες. Κοινός παρονομαστής τους το αθέατο κακό που καθίσταται ακόμα πιο απειλητικό όσο παραμένει θολό, άγνωστο και ανεξιχνίαστο. Το Κακό παραμονεύει σε όλο το μυθιστόρημα, είναι ευδιάκριτο σε μια πληθώρα ανθρώπινων πράξεων και κλιμακώνεται μέχρι τη δολοφονία που αποτελεί την ακρότατη εκδοχή του. Χωρίς να θυσιάζει τους γρήγορους αφηγηματικούς ρυθμούς που απαιτεί το αστυνομικό είδος, η Χρύσα Σπυροπούλου μας μιλά για τις οικονομικές ανισότητες, τις κοινωνικές αγκυλώσεις και παθογένειες που εντάθηκαν τα τελευταία δύο χρόνια, επιτυγχάνοντας την ίδια στιγμή μια χαρτογράφηση της πόλης και του ψυχικού τοπίου των ηρώων της.
Γιάννης Στάμος, Υπεύθυνος Εκδηλώσεων και Δημοσίων Σχέσεων

Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από την αγαπημένη μου Clare Mackintosh. Διάβασα το νέο της βιβλίο Ομηρία μέσα στο μετρό, στο πηγαινέλα για δουλειά και δεν σας κρύβω ότι ξέχασα δυο φορές να κατέβω στη σωστή στάση. Πραγματικά, σε όλα της τα βιβλία έχει κάτι να προσφέρει, δεν επαναπαύεται, γι’ αυτό και έχει αναγνωριστεί η αξία της στον λογοτεχνικό κόσμο. Αυτή τη φορά επιστρέφει στο crime, με πρωταγωνίστρια την αεροσυνοδό Μίνα Χόλμπρουκ που συμμετέχει στην παρθενική πτήση από το Λονδίνο στο Σίντνεϊ και παίρνει ένα σημείωμα από κάποιον επιβάτη που της ζητά να συνεργαστεί για να εμποδίσει το αεροσκάφος να φτάσει στον προορισμό του. Και ξέρει ακριβώς πώς να της το ζητήσει… Όταν ένας επιβάτης πέφτει νεκρός, η αγωνία χτυπά κόκκινο γιατί πλέον απειλείται η ζωή της κόρης της και ταυτόχρονα διακυβεύονται οι ζωές εκατοντάδων επιβατών. Η Ομηρία τα συνδυάζει όλα με αγωνιώδη και καθηλωτικό τρόπο. Η ιστορία εξελίσσεται σαν κινηματογραφική ταινία. Η συγγραφέας σκιαγραφεί τους χαρακτήρες και εμβαθύνει στις προσωπικές τους ιστορίες αριστοτεχνικά. Διαβάζοντάς το πιάνεις τον εαυτό σου συνέχεια να συμμετέχει σε αυτήν την περιπέτεια και να προσπαθεί να δώσει λύσεις. Όσο για το τέλος... Αυτό είναι το σωστό αστυνομικό βιβλίο! Προσθέστε το σίγουρα στις καλοκαιρινές σας αναγνώσεις, είναι εκπληκτικό!
Ευτυχία Ψωμαρά, Υπεύθυνη Πολυχώρου Μεταίχμιο
 

Καλή ανάγνωση