GR

Καλάθι

Τα νέα μας

Ανακοινώσεις

ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Σπουδαία βιβλία από μεγάλα συγγραφικά ονόματα θα δούμε στις προθήκες των βιβλιοπωλείων από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ έως το καλοκαίρι. Πάρτε μια πρώτη γεύση και μείνετε συντονισμένοι.

Ο ΚΛΟΥΖ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΒΟΡΕΙΑ
O Γερμανός Γίργκεν Μπανσέρους, έρχεται στην Ελλάδα μαζί με τον ανεπανάληπτο ντετέκτιβ Κλουζ και τους πολυαγαπημένους Μίλι και Μάγκνους!

«Η ΔΙΨΑ» ΤΟΥ JO NESBO: ΔΙΑΛΕΞΕ ΕΣΥ ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ!
Διάλεξε το εξώφυλλο της νέας περιπέτειας του Χάρι Χόλε και κέρδισε το βιβλίο με την υπογραφή του Nesbo την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του!

ΧΡΥΣΗ ΣΦΑΙΡΑ ΣΤΗ ΖΩΟΥΠΟΛΗ
Καλύτερη ταινία animation αναδείχθηκε η Ζωούπολη της Disney στις φετινές Χρυσές Σφαίρες. Διαβάστε το βιβλίο και κερδίστε συλλεκτικά δώρα.

ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΟΣ
Η Ακαδημία Αθηνών, το Ίδρυμα Κώστα και Ελένης Ουράνη, βραβεύει τον Ηλία Μαγκλίνη για το μυθιστόρημά του «Πρωινή Γαλήνη».

ΚΡΑΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Η Ελένη Ανδρεάδη και ο Κωνσταντίνος Πατσαρός ανάμεσα στους νικητές των Βραβείων.

ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΠΕΝΙ ΠΕΠΕΡ
Μια νέα πανέξυπνη, διασκεδαστική ντετεκτιβική σειρά που θα ξετρελάνει τους μικρούς αναγνώστες.

ΒΑΪΑΝΑ: ΝΕΑ ΤΑΙΝΙΑ ΤΗΣ DISNEY
Διαβάστε την ιστορία από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ και κερδίστε προσκλήσεις για την πρεμιέρα.

ΤΑ ΝΕΑ ΕΜΦΥΛΙΑ ΠΑΘΗ
Μετά την ανταπόκριση του κοινού τα «Εμφύλια πάθη» επανακυκλοφορούν εμπλουτισμένα με δύο νέα κεφάλαια.

«Η ΝΥΧΤΕΡΙΔΑ»: ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΛΑ
Ειδική επετειακή έκδοση για τα 20 χρόνια Χάρι Χόλε. Το απόλυτο μαστ για τους Nesbomaniacs.

Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ
Ένα έργο αφιερωμένο στη δημοκρατία και την ελευθερία του λόγου. Οι εκδ. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ βοηθούν στην υλοποίησή του.

ΛΙΓΗ ΖΩΗ: ΤΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
Στις προθήκες των βιβλιοπωλείων βρίσκεται το βιβλίο που έγινε παγκόσμιο εκδοτικό φαινόμενο.

ΟΙ ΜΥΣΤΙΚΟΙ ΚΟΣΜΟΙ ΤΟΥ ΕΥΓΕΝΙΟΥ ΤΡΙΒΙΖΑ
Ένα μαγικό ταξίδι στους παραμυθένιους κόσμους του πολυαγαπημένου μας παραμυθά μάς περιμένει στη Θεσσαλονίκη.

Δείτε όλα μας τα νέα

Ημερολόγιο εκδηλώσεων


Ιανουάριος 2017
ΔΤΤΠΠΣΚ
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Σχολή Σύγχρονων Εκπαιδευτικών
Για εκπαιδευτικούς που γηράσκουν αεί διδασκόμενοι

Κύκλος βιωματικών εργαστηρίων που βοηθούν τους εκπαιδευτικούς
να βελτιώσουν το έργο τους και να επιτύχουν αρμονική συνεργασία
με τους μαθητές και τους γονείς τους

Εισηγήτριες
Παναγιώτα Δημητροπούλου, Λέκτορας Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας στο ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Αλεξία Μπακοπούλου, σχολική ψυχολόγος

Η Σχολή Σύγχρονων Εκπαιδευτικών αποτελεί μια καινοτόμα δράση που διοργανώνεται από τον ΠΟΛΥΧΩΡΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ (Ιπποκράτους 118, Αθήνα) με στόχο την ευαισθητοποίηση και κατάρτιση των εκπαιδευτικών σε ζητήματα που αποτελούν πάγιες και σύγχρονες προκλήσεις στο σχολικό περιβάλλον, με την αξιοποίηση της βιωματικής εμπειρίας. Οι συμμετέχοντες μέσα από θεωρητικές παρουσιάσεις και βιωματικές ασκήσεις θα έχουν τη δυνατότητα:
• να αποκτήσουν μια βαθύτερη κατανόηση των θεμάτων που παρουσιάζονται στα αυτοτελή σεμινάρια,
• να ανακαλύψουν και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές τους μέσα από τη βιωματική μάθηση,
• να εμπλουτίσουν τις γνώσεις και τις τεχνικές τους, ώστε να κάνουν το έργο τους πιο αποτελεσματικό.

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017, 6-9 μ.μ.
Μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες: Εντοπισμός και ψυχοσυναισθηματική στήριξη
Εισηγήτρια: Παναγιώτα Δημητροπούλου

Η πρώιμη ανίχνευση των μαθητών με δυσκολίες στη μάθηση αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο για την έγκαιρη παρέμβαση και υποστήριξη των παιδιών στο σχολικό περιβάλλον, καθώς και για την αντιμετώπιση των δυσκολιών αυτών. Ωστόσο, εκτός από την αποκατάσταση των μαθησιακών ελλειμμάτων, ιδιαίτερη σημασία έχει και η ψυχοσυναισθηματική υποστήριξη και διαχείριση της συμπεριφοράς τους από την πλευρά του εκπαιδευτικού. Η ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών στην εφαρμογή μεθόδων και δομημένων δραστηριοτήτων αποτελεί το κεντρικό θέμα του εργαστηρίου με στόχο την παρουσίαση καλών πρακτικών ως εργαλείων για την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών στη σχολική τάξη.

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017, 6-9 μ.μ.
Με χτυπάνε στο σχολείο, με «χτυπάνε» στο διαδίκτυο:  Προστατεύοντας  τα παιδιά σε ζητήματα διαδικτυακού εκφοβισμού
Εισηγήτρια: Παναγιώτα Δημητροπούλου

Η πρόληψη αποτελεί τη βασική μέθοδο αντιμετώπισης του σχολικού καθώς και του διαδικτυακού εκφοβισμού. Οι δύο μορφές εκφοβισμού συγχέονται, ωστόσο υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές στον τρόπο που εκδηλώνονται και εμπλέκονται οι μαθητές εντός και εκτός σχολείου. Στόχος του συγκεκριμένου εργαστηρίου αποτελεί η έγκυρη ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών σε ό,τι αφορά τον διαδικτυακό εκφοβισμό καθώς και η παρουσίαση ενδεδειγμένων πρακτικών για τους τρόπους διαχείρισης των φαινομένων τόσο από την πλευρά των ίδιων μέσα στην τάξη όσο και από την πλευρά του σχολικού συστήματος.

Τετάρτη 5 Απριλίου 2017, 6-9 μ.μ.
Εκπαιδευτικοί – Γονείς: Όταν και οι δύο έχουν δίκιο
Εισηγήτρια: Αλεξία Μπακοπούλου
H λειτουργία του σχολείου και η πρόοδος των μαθητών απαιτούν τη συνεργασία των εκπαιδευτικών με τους γονείς. Ο στόχος είναι πάντα κοινός: η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και η πρόοδος των μαθητών, τόσο σε γνωστικό-μαθησιακό όσο και σε κοινωνικοσυναισθηματικό επίπεδο. Πολλές φορές ο κοινός στόχος θυσιάζεται στο όνομα μιας κακής και δυσλειτουργικής επικοινωνίας ανάμεσα στο σχολείο και την οικογένεια. Οι στρατηγικές προσέγγισης και οι τεχνικές επικοινωνίας που μπορούν να συνδράμουν στη δημιουργία ενός κλίματος συνεργασίας θα παρουσιαστούν στη διάρκεια αυτού του εργαστηρίου.

Κόστος: 18 € για κάθε εργαστήριο - 15 € εάν γίνει η πληρωμή τρεις ημέρες νωρίτερα (είτε στο ταμείο του Πολυχώρου είτε με κατάθεση σε Αριθμό Λογαριασμού που θα σας δοθεί).
Στο διάλειμμα προσφέρεται καφές ή τσάι σε όλους τους συμμετέχοντες.
Με την ολοκλήρωση κάθε συνάντησης παρέχεται σχετική βεβαίωση παρακολούθησης επιμορφωτικού σεμιναρίου.

Δηλώστε συμμετοχή στο τηλ. 211 3003580 και στο e-mail: polychoros@metaixmio.gr, σημειώνοντας τα προσωπικά σας στοιχεία (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο), καθώς και το/τα εργαστήριο/α στο/στα οποίο/α θέλετε να συμμετάσχετε.
Ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.


Η Παναγιώτα Δημητροπούλου είναι σχολική ψυχολόγος και διδάκτωρ του Τομέα Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργασθεί στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ως Λέκτορας σε Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης και Τμήματα Ψυχολογίας σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Το 2015 διορίστηκε στη βαθμίδα του Λέκτορα με γνωστικό αντικείμενο «Εκπαιδευτική Ψυχολογία» στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, ενώ από το 2011 έως το 2015 εργαζόταν στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κύπρου. Παράλληλα, συνεργάζεται με τη Διαγνωστική και Θεραπευτική Μονάδα για το Παιδί «Σπύρος Δοξιάδης» ως συν-συντονίστρια του Τομέα Έρευνας της Μονάδας, τόσο σε ερευνητικό επίπεδο όσο και για την εκπόνηση και εφαρμογή προγραμμάτων πρόληψης.
Είναι μέλος της επιστημονικής και συγγραφικής ομάδας του Κέντρου Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας του Τομέα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και ιδρυτικό μέλος της Εταιρείας Σχολικής Οικογενειακής Συμβουλευτικής και Έρευνας. Έχει συμμετάσχει σε ποικίλες δραστηριότητες που εκπονήθηκαν από το Κέντρο, όπως ο σχεδιασμός και η εφαρμογή παρεμβατικών προγραμμάτων πρωτογενούς, δευτερογενούς, τριτογενούς πρόληψης και σε επίπεδο συστήματος σε σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου. Επίσης, έχει συμμετάσχει στην εκπόνηση των νέων αναλυτικών προγραμμάτων στο γνωστικό αντικείμενο «Σχολική και Κοινωνική Ζωή» για τη δημόσια Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Είναι μέλος ελληνικών και διεθνών επιστημονικών εταιρειών (NASP, ISPA, AERA και ΕΛΨΕ) και άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά και αντίστοιχους συλλογικούς τόμους. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντά της αφορούν στην ψυχοκοινωνική προσαρμογή και στη δημιουργία κινήτρων σε μαθητές με ή χωρίς δυσκολίες στη μάθηση ή/και ψυχοσυναισθηματικά προβλήματα, στον σχεδιασμό και την εφαρμογή προγραμμάτων για την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας και ευεξίας στη σχολική κοινότητα, και στην παροχή υπηρεσιών ψυχικής υγείας με τη χρήση νέων τεχνολογιών.

Η Αλεξία Μπακοπούλου σπούδασε στο Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Κατεύθυνση Ψυχολογία). Στη συνέχεια παρακολούθησε το διετές Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σχολικής Ψυχολογίας του Τομέα Ψυχολογία, στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Από το 1998 συμμετέχει ως συντονίστρια και εισηγήτρια σε σεμινάρια κατάρτισης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και στη συγγραφή βιβλίων σχετικά με την κοινωνικοσυναισθηματική αγωγή και τη διαχείριση κρίσεων στο σχολικό πλαίσιο. Από το 2000 μέχρι και σήμερα ασχολείται, ειδικότερα, με τον σχεδιασμό ειδικών  δραστηριοτήτων για εφαρμογή μέσα στην τάξη, ανάλογα με τις δυσκολίες και τις ανάγκες της εκάστοτε ομάδας. Έχει ολοκληρώσει τη φοίτηση στο τριετές πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Οικογενειακή Θεραπεία (Μονάδα Οικογενειακής Θεραπείας, Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής), στοχεύοντας στην καλύτερη δυνατή συνεργασία σχολείου-οικογένειας. Πιστεύει πάρα πολύ στον ρόλο που διαδραματίζει ο εκπαιδευτικός στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του παιδιού, ως ένας ιδιαίτερος Σημαντικός Άλλος στη ζωή του.